miercuri, 17 aprilie 2013

Tocanita de nuci v2




O alta varianta a tocanitei de nuci, de data asta cu avocado si salata. Cea din poza de mai sus este un mamut de peste 1000 de calorii. 

Ingrediente:
  • nuci normale (inmuiate)
  • nuci brazilia (inmuiate)
  • migdale (inmuiate)
  • ceapa verde (dupa gust)
  • fulgi de drojdie inactiva 
  • tulpina de telina
  • avocado
  • salata verde
  • lamaie 
  • patrunjel

Pregatirea e la fel de simpla: se pun toate ingredientele intr-un mixer sau in masina de tocat. Aici am preferat sa pun salata si ceapa pentru ornament.


Varianta "la pachet"

Am facut si o versiune pentru luat "la pachet" de 330 grame:


Aici singura diferenta este ca nu am mai pus ceapa (din motive evidente :)) si telina.

Am fost curios sa fac si o estimare a costurilor acesteia si imi da aproximativ 6 RON, iar pentru preparare cam 20 de minute (presupunand ca nucile au fost deja puse la inmuiat peste noapte).

Deci, versiunea la pachet costa de aproape 3-4 ori mai putin decat o masa de pranz obisnuita in oras, care este de obicei intre 15 si 20 RON (si, de obicei, e gatita).

Principalele ingrediente:
pret/kg Cantitate
 folosita(g)
pret/cantitate
 folosita
migdale 50 21 1.05
nuci 40 70 2.8
nuci brazilia 80 7 0.56
avocado 30 25 0.75
pret/bucata (100%)
salata 2 10% 0.2
5.36 (Total)
Chiar daca nu pare multa, are aproximativ 674 de calorii (dupa estimarile cu Cron-o-meter) si e destul de consistenta. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu